arrow-left icon arrow-right icon behance icon cart icon chevron-left icon chevron-right icon comment icon cross-circle icon cross icon expand-less-solid icon expand-less icon expand-more-solid icon expand-more icon facebook icon flickr icon google-plus icon googleplus icon instagram icon kickstarter icon link icon mail icon menu icon minus icon myspace icon payment-amazon_payments icon payment-american_express icon ApplePay payment-cirrus icon payment-diners_club icon payment-discover icon payment-google icon payment-interac icon payment-jcb icon payment-maestro icon payment-master icon payment-paypal icon payment-shopifypay payment-stripe icon payment-visa icon pinterest-circle icon pinterest icon play-circle-fill icon play-circle-outline icon plus-circle icon plus icon rss icon search icon tumblr icon twitter icon vimeo icon vine icon youtube icon

Jakie metody płatności akceptuje Leshy?

 

Przelewy24 - w tym płatności BLIK.

Przelew bezpośrednio na konto (dane do przelewu otrzymasz w ostatnim kroku zamówienia oraz w mailu z potwierdzeniem zamówienia).

Płatność w formule 50% zaliczki i 50% przy odbiorze.

Czy mogę zapłacić w ratach?

Tak, przy składaniu zamówienia prosimy o wybór płatności 50/50. Umożliwia ono opłacenie 50% wartości zamówienia przelewem i następnie kolejne 50% przy odbiorze u kuriera.

Czy mogę zmienić swoje zamówienie lub je anulować?

Tak, mamy tylko jedną prośbę. Działamy prężnie, więc jeżeli będziesz chciał zmienić lub anulować zamówienie, napisz do nas jak najszybciej na hello@leshystudio.com.

Z kim mogę się skontaktować, jeśli mam pytania dotyczące zamówienia?

Jeżeli masz wątpliwości lub pytania, na które nie znalazłeś odpowiedzi w FAQ, napisz do nas na hello@leshystudio.com. Odpowiemy najszybciej, jak to możliwe. Możesz też z nami porozmawiać: +48 517 220 308.

Czy mogę dostać fakturę do mojego zamówienia?

Tak, podczas składania zamówienia uzupełnij w formularzu dane firmy lub po złożeniu zamówienia napisz do nas na hello@leshystudio.com.

Jakie są sposoby dostawy?

Meble o małych gabarytach wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, która w ramach usługi dostarczy je prosto pod twoje drzwi. 

Meble o dużych gabarytach dostarczamy, korzystając z usług wyspecjalizowanej firmy transportowej lub w niektórych przypadkach - bezpośrednio. 

Czy możliwa jest wysyłka za granicę?

Tak, ale zasady i koszt wysyłki uzależnione są od zamawianego mebla i twojego miejsca zamieszkania. W calu ustalenia szczegółów prosimy o wcześniejszy kontakt. 

Ile kosztuje wysyłka?

Meble o dużych gabarytach (stoły, biurka, komody, szafki, regały) wysyłamy wyspecjalizowaną firmą spedycyjną - koszt dostawy wynosi uzależniony jest od konkretnego mebla i widnieje na stronie danego produktu. Mniejsze meble (stoliki kawowe, stoliki nocne) wysyłamy kurierem DPD - 19 zł.

Kiedy otrzymam przesyłkę?

Meble i akcesoria z kategorii OUTLET wysyłamy w ciągu 2 lub 4 dni roboczych (konkretny czas realizacji zamówienia znajduje się w opisie danego produktu). Czyli “Dodaj do koszyka”, a kilka wieczorów z Netliksem później już witasz Leshego w swoich progach. Pozostałe meble tworzymy na zamówienie, a czas realizacji projektu różnie się w zależności od produktu. Czas oczekiwania wynika z tego, iż każdy mebel, oprócz tych dostępnych w kategorii OUTLET, wykonujemy ręcznie na zamówienie.