arrow-left icon arrow-right icon behance icon cart icon chevron-left icon chevron-right icon comment icon cross-circle icon cross icon expand-less-solid icon expand-less icon expand-more-solid icon expand-more icon facebook icon flickr icon google-plus icon googleplus icon instagram icon kickstarter icon link icon mail icon menu icon minus icon myspace icon payment-amazon_payments icon payment-american_express icon ApplePay payment-cirrus icon payment-diners_club icon payment-discover icon payment-google icon payment-interac icon payment-jcb icon payment-maestro icon payment-master icon payment-paypal icon payment-shopifypay payment-stripe icon payment-visa icon pinterest-circle icon pinterest icon play-circle-fill icon play-circle-outline icon plus-circle icon plus icon rss icon search icon tumblr icon twitter icon vimeo icon vine icon youtube icon

REGULAMIN

§ 1. Postanowienia ogólne

 

Niniejszy regulamin, zwany dalej ”Regulaminem”, określa zasady korzystania ze sklepu internetowego prowadzonego pod adresem www.leshystudio.pl, zwanego dalej „leshystudio.pl” lub „Sklepem”.

Sklep prowadzony jest przez:

Aptus PPU Wichert Jerzy, Zwycięstwa 3, 84-300 Lębork, NIP 8411006095 

zwany dalej Sprzedawcą.

Adres Sklepu i dane kontaktowe:

adres e-mail: hello@leshystudio.pl, tel.: +48 502 102 840, adres korespondencyjny: Aptus PPU Wichert Jerzy, Leshy - biuro obsługi klienta, ul. Zwycięstwa 3, 84-300 Lębork.

Korzystanie ze Sklepu możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny minimalnych wymagań technicznych: komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do sieci Internet (z procesorem min. 800MHz; 512MB RAM; kartą graficzną i ekranem obsługującymi rozdzielczość 800x600 i 56 kolorów); zainstalowana przeglądarka Internet Explorer w wersji 10 lub nowszej albo najnowsze wersje przeglądarek (w tym mobilne): Chrome, Firefox, Opera, Safarit; posiadanie aktualnego, czynnego konta poczty e-mail.

Za pośrednictwem Sklepu prowadzona jest sprzedaż na odległość, za pomocą sieci Internet, asortymentu z zakresu mebli oraz wyposażenia wnętrz.

Produkty oferowane do sprzedaży za pośrednictwem Sklepu są nowe, produkowane w Polsce. 

 

§2. Rejestracja

 

Zakupy w sklepie mogą być dokonywane przez użytkowników zarejestrowanych lub bez rejestracji.

Rejestracja użytkownika umożliwia zachowanie i dostęp do historii zakupów dokonanych w leshystudio.pl oraz dokonywanie kolejnych zakupów bez konieczności wpisywania danych użytkownika po raz kolejny. Użytkownicy leshystudio.pl są obsługiwani w taki sam sposób bez względu na to, czy zarejestrowali się w serwisie, czy nie.

Rejestracja polega na wypełnieniu elektronicznego formularza dostępnego na stronie Sklepu. Wypełnienie formularza rejestracyjnego wymaga podania danych, w tym danych osobowych obejmujących imię i nazwisko użytkownika i adres poczty elektronicznej (e-mail). Proces rejestracji wymaga poznania i zaakceptowania przez użytkownika niniejszego regulaminu poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola. Zamówienie składane bez rejestracji wymaga każdorazowego podania danych osobowych, zapoznania się z regulaminem i jego zaakceptowania.

Konto jest przypisane do użytkownika.

Dokonanie zakupu w Sklepie jest też możliwe także za pośrednictwem poczty e-mail  bez konieczności wypełnienia formularza rejestracyjnego i bez konieczności składania zamówienia w ramach Sklepu. Elementy umowy sprzedaży zawieranej na odległość dotyczące ceny, zasad płatności oraz realizacji dostawy produktów zostaną potwierdzone w ramach korespondencji e-mail pomiędzy klientem a sprzedawcą.

 

§ 3. Zamówienia

 

Informacje podane na stronach internetowych Sklepu, w tym informacje o prezentowanych produktach, a w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

Składanie zamówienia odbywa się za pośrednictwem poczty e-mail lub przez stronę Sklepu, po przejściu całej procedury składania zamówienia.

Zamówienia za pośrednictwem poczty e-mail oraz przez stronę Sklepu można składać przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę.  Ze względu na ograniczenia techniczne Sprzedawca nie gwarantuje stałej dostępności strony internetowej Sklepu.

Umowa sprzedaży towarów jest zawarta, gdy klient po przejściu procedury złoży zamówienie w Sklepie (tj. kliknie przycisk „ZAMAWIAM I PŁACĘ”), co znaczy, że przyjął ofertę Sprzedawcy złożoną za pośrednictwem Sklepu. Od tej chwili umowa sprzedaży zawarta pomiędzy Sprzedawcą a klientem jest prawnie wiążąca. Podczas składania zamówienia poprzez e-mail umowa zostaje zawarta w momencie potwierdzenia dokonania zamówienia w wysłanej wiadomości e-mail na adres Sklepu.

Po złożeniu zamówienia klient otrzyma e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia na adres, którego użył w trakcie rejestracji w Sklepie. E-mail będzie zawierał numer konta bankowego, na które należy dokonać płatności.

    Płatność przelewem tradycyjnym, oznacza, że po zaksięgowaniu wpłaty przez Sklep realizacja zamówienia zostanie niezwłocznie rozpoczęta.

    Sklep może wstrzymać przyjęcie zamówienia, jeśli posiada wątpliwości co do prawdziwości bądź rzetelności danych, których klient użył w formularzu rejestracyjnym lub formularzu zamówienia. W takim przypadku Sklep podejmie jak najszybszy kontakt z klientem i wyjaśni przedmiotowe wątpliwości.

    W przypadku gdy część produktów objętych zamówieniem jest niedostępna, klient zostanie o tym niezwłocznie informowany. Klient decyduje, czy zamówienie ma być zrealizowane częściowo, czy w całości anulowane.

    Umowa Sprzedaży wygasa przy braku dokonania przez klienta płatności w terminie 3 dni od złożenia zamówienia.

    Każdy, kto zarejestruje się w Sklepie i/lub dokona zamówienia, wyraża zgodę na otrzymywanie na podany przez siebie adres e-mail informacji związanych z przebiegiem transakcji, a także powiadomień o zmianach w niniejszym Regulaminie.

     

    § 4. Koszty wysyłki i terminy realizacji zamówień

     

    Sprzedawca przewiduje domyślnie wysyłkę na terenie Polski. W celu złożenia zamówienia obejmującego wysyłkę do innego kraju należy skontaktować się indywidualnie ze Sprzedawcą. Sprzedawca bez zbędnej zwłoki potwierdzi możliwość lub brak możliwości przesyłki za granicę i ustali indywidualne koszty takiego zamówienia. Koszt przesyłek zagranicznych ustalany jest indywidualnie z klientem – w zależności od docelowego miejsca dostawy.

    Zamówienia ze wskazaniem adresu dostawy zagranicę nieuzgodnione uprzednio ze Sklepem będą anulowane, co nie niesie za sobą jakichkolwiek konsekwencji finansowych dla klienta.

    Standardowy maksymalny termin realizacji zamówienia towarów dostępnych na zamówienie wynosi do 8 tygodni, chyba że Sklep i klient ustalili indywidualnie inaczej przed złożeniem zamówienia. Standardowy maksymalny termin realizacji zamówienia towarów dostępnych w ramach kategorii OD RĘKI wynosi do 7 dni roboczych, chyba że Sklep i klient ustalili indywidualnie inaczej przed złożeniem zamówienia. Czas realizacji zamówienia liczy się od momentu zaksięgowania pełnej kwoty zamówienia lub zaliczki.

    Czas dostawy nie jest wliczany w termin realizacji zamówienia i wynosi do 3 dni roboczych.

    O wysłaniu towaru klient zostanie poinformowany za pośrednictwem e-maila wysłanego na podany przez niego adres. 

    Produkty są dostarczane za pomocą firm kurierskich, wyspecjalizowanych przewoźników lub w niektórych przypadkach bezpośrednio przez pracowników Sklepu. Koszt transportu różni się w zależności od towaru i podany jest na karcie produktu.

    Sklep sugeruje klientom, aby rozpakowali towar w obecności kuriera i sprawdzili, czy nie jest uszkodzony. W przypadku uszkodzenia towaru w transporcie kurier spisze odpowiedni protokół i zabierze przesyłkę, co znacznie ułatwi ewentualny proces reklamacyjny.

     

    § 5. Cena produktu

     

    Ceny na stronie leshystudio.pl zawierają podatek VAT i podane są w złotych polskich.

    Ceną za zamówiony produkt jest cena produktu podana na stronie leshystudio.pl przy produkcie w chwili składania zamówienia przez klienta. Ta sama cena uwidoczniona jest w koszyku zamówień przy wybranym produkcie.

     

    § 6. Faktury VAT

     

    Dokumenty płatnicze (np. faktura VAT) są wysyłane w przesyłce razem z produktem. 

    W przypadku chęci zmiany danych do faktury bądź adresu do wysyłki po złożeniu zamówienia należy skontaktować się ze Sprzedawcą.

     

    § 7. Odstąpienie od umowy - zwroty

     

    Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t. j. Dz.U. z 2017 r. poz. 683) konsument może odstąpić od zawartej umowy zawartej na odległość i zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki przez konsumenta lub inną osobę wskazaną przez konsumenta, a w przypadku gdy zamówienie zostało przesłane partiami – od odebrania ostatniej przesyłki przez konsumenta lub inną osobę wskazaną przez konsumenta.

    Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży w Sklepie może być przesłane: 

    • za pośrednictwem poczty e-mail na adres: hello@leshystudio.pl
    • przesłane na piśmie na adres: Aptus PPU Wichert Jerzy, Leshy - biuro obsługi klienta, ul. Zwycięstwa 3, 84-300 Lębork

    W oświadczeniu o odstąpieniu od umowy nie jest konieczne podanie uzasadnienia.

    Prawo do odstąpienia nie przysługuje konsumentowi m. in. w przypadkach:

    • o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy  
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
    • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami
    • w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż̇ części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 

    Zwracany towar prosimy odesłać na adres: 

    Leshy - punkt wysyłkowy, Kłoda - ul. Kolejowa 8, 64-130 Rydzyna

    Forma i sposób wysyłki są dowolne, dla bezpieczeństwa rekomendujemy wysyłkę towaru przesyłką rejestrowaną. Towar należy zwrócić w terminie 14 dni od dnia wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 

    W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia klienta o odstąpieniu od umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności.

    Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od klienta do czasu otrzymania produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

    Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

    W przypadku, gdy zwracane towary noszą ślady używania przekraczającego zwykłe zapoznanie się z ich charakterem i cechami, Sprzedawca zwraca klientowi uiszczoną kwotę pomniejszoną o zmniejszenie wartości towaru. 

     

    § 8. Reklamacje

     

    Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia produktów zgodnych z ich opisem, pozbawionych wad fizycznych i prawnych, chyba że w opisie produktu Sprzedawca wskazuje, że produkt nie jest pełnowartościowy.

    Sprzedawca odpowiada za sprzedawane produkty na zasadach określonych przez przepisy ustawy Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.)  oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz . 827 z dnia 24 czerwca 2014 r.). Sprzedawca odpowiada za wady towaru stwierdzone w ciągu 2 lat od dostarczenia towaru. 

    Reklamacje dotyczące zamówionych towarów mogą być składane:

    • drogą mailową na adres hello@leshystudio.pl
    • listem poleconym na adres Aptus PPU Wichert Jerzy, Leshy - biuro obsługi klienta, ul. Zwycięstwa 3, 84-300 Lębork.

    Reklamację klient może złożyć w dowolnej, dogodnej dla siebie formie.

    Reklamacja powinna zawierać uzasadnienie (opis wady), a także żądanie klienta (naprawa towaru, wymiana towaru na nowy, obniżenie ceny towaru o określoną kwotę lub odstąpienie od umowy, o ile wada jest istotna).

    Reklamacja jest rozpatrywana najpóźniej w ciągu 14 dni od daty jej złożenia. Jeżeli w tym terminie klient nie otrzyma informacji od Sprzedawcy o sposobie rozpatrzenia reklamacji, oznacza to, że reklamacja została w pełni uznana za zasadną, a Sprzedawca przystąpił do spełnienia reklamacji zgodnie z żądaniem klienta.

    Jeżeli klient jest konsumentem, może zamiast zaproponowanego przez Sklep usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby klienta inny sposób zaspokojenia.

    Sprzedający nie odpowiada za:

    • uszkodzenia powstałe w wyniku zdarzeń losowych i innych okoliczności niezależnych od producenta,
    • uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania i konserwacji produktu,
    • uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego przewozu i przenoszenia produktu,
    • uszkodzenia  wynikłe z naprawy lub przeróbki produktu wykonanej przez klienta lub na zlecenie klienta,
    • uszkodzenia wynikające z niewłaściwego montażu produktu,
    • uszkodzenia powstałe na skutek usytuowania produktu w pomieszczeniu o niewłaściwej wilgotności powietrza (w pomieszczeniach o wilgotności mniejszej niż 45% oraz większej niż 60%) lub w bezpośrednim sąsiedztwie źródeł grzewczych (kominki, ogrzewanie podłogowe i inne urządzenia grzewcze),
    • uszkodzenia powstałe na skutek usytuowania produktu na nierównym podłożu,
    • uszkodzenia spowodowane wystawieniem produktu na działanie zewnętrznych czynników atmosferycznych,
    • uszkodzenia powstałe na skutek stosowania chemicznych środków czyszczących i innych środków, które nie są przeznaczone do olejowanych oraz woskowanych produktów z litego drewna oraz bezpośredniego oddziaływania na powierzchnię przedmiotów gorących, zimnych lub ciężkich czy długotrwałym działaniem cieczy na powierzchnię produktu,
    • przebarwienia powstałe na skutek ekspozycji na promieniowanie słoneczne lub wynikające z naturalnych właściwości drewna, które z upływem czasu może zmieniać barwę,
    • zmiany wynikające z naturalnych właściwości drewna (zmiany objętościowe i wypaczenia wynikające z procesu “pracy drewna”, które dostosowuje się do warunków otoczenia) oraz procesu starzenia się drewna,
    • uszkodzenia mechaniczne wynikające z codziennego użytkowania (zarysowania, wgniecenia), 
    • uszkodzenia wynikłe z powodu odcięcia drewna od stałego dopływu powietrza,
    • uszkodzenia, z którymi klient zapoznał się przy odbiorze produktu, a na wniosek których obniżono cenę końcową produktu.

    Produkty oferowane w Sklepie tworzone są z wykorzystaniem litego drewna z odzysku oraz innych materiałów. Cechą konstytutywną litego drewna z odzysku jest jego wizualna unikalność oraz charakterystyczne przymioty: ubytki, sęki, usłojenie, przebarwienia, pęknięcia i nierówności oraz przy wpływie wahania temperatury oraz wilgotności podatność na zmiany objętości (do 5 mm). Są one nierozerwalnie związane z charakterem litego drewna z odzysku, które wykorzystywane jest do tworzenia produktów z oferty Sklepu. 

    Ponadto, zdjęcia produktów znajdujące się na stronie Sklepu, o ile nie zaznaczono inaczej, mają charakter poglądowy i ilustracyjny i są przykładem już wykonanych produktów. Dlatego rzeczywiste barwy, ubytki, sęki, usłojenie, przebarwienia, pęknięcia, nierówności, struktura oraz objętość materiałów produktu stworzonego dla klienta na zamówienie może różnić od tych ukazanych na zdjęciach dla każdego realizowanego zamówienia i tym samym nie stanowi to podstawy do reklamacji produktu.

     

    § 9. Postanowienia końcowe

     

    Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony przez Sprzedającego, w przypadku gdy będzie to niezbędne dla zachowania bezpieczeństwa dokonywania transakcji w Sklepie, w przypadku rozwoju techniki umożliwiających sprawniejsze działanie Sklepu (np. nowe formy płatności), jak też w przypadku zmiany oferty Sklepu wpływającej na jego funkcjonowanie. O planowanej zmianie leshystudio.pl poinformuje, zamieszczając stosowną informację na stronie internetowej leshystudio.pl, oraz doręczając informację o planowanych zmianach za pośrednictwem poczty elektronicznej.

    W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym w szczególności ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz . 827 z dnia 24 czerwca 2014 r.) oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.).

    Regulamin wchodzi w życie z dniem 2 sierpnia 2019 r.