ZWROT TOWARÓW (ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA)
Jaka jest polityka zwrotów w Leshym?
Na zgłoszenie zwrotu zakupów dokonanych przez internet przysługuje ci 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu otrzymania przesyłki. Zwrotu należy dokonać na adres naszego punktu wysyłkowego (Leshy - punkt wysyłkowy, Dworcowa 10, 84-351 Nowa Wieś Lęborska). Wyjątkiem są produkty nieprefabrykowane, wyprodukowane konkretnie według twojej specyfikacji lub służące zaspokojeniu twoich zindywidualizowanych potrzeb, czyli meble, które tworzymy dla ciebie od podstaw według twojego pomysłu lub modele wybrane z naszej oferty mebli na zamówienie, które zmodyfikowaliśmy według twoich pomysłów (które nie są wymienione na karcie produktu). Meble z kategorii OUTLET oraz nasze standardowe modele wykonywane na zamówienie podlegają zwrotowi.
Jak mogę rozpocząć proces zwrotu?
Aby zwrócić zamówiony produkt, poinformuj nas o tym w e-mailu wysłanym na hello@leshystudio.com i podaj numer zamówienia.
W jaki sposób otrzymam zwrot środków i jak długo trzeba na niego czekać?
Zwrot środków nastąpi maksymalnie po 14 dniach od momentu otrzymania przesyłki przez naszą manufakturę. Dokonamy go przy użyciu takich samych sposobów płatności jak te użyte podczas transakcji, chyba że wyraźnie wskazano inne rozwiązanie. W żadnym z tych przypadków nie ponosisz opłat związanych ze zwrotem. Pamiętaj, że możemy wstrzymać się ze zwrotem środków do czasu otrzymania przesyłki lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Czy zwracając zakupy, otrzymam też zwrot kosztów przesyłki? Kto ponosi koszt przesyłki zwrotnej?
W momencie zwrotu zakupów koszt odesłania produktu (opakowanie, zabezpieczenie, nadanie) leży po twojej stronie. Pamiętaj, że jako konsument odpowiadasz za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny, niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W związku z tym przed dokonaniem wysyłki zwracanego towaru odpowiednio zabezpiecz go przed ewentualnymi uszkodzeniami. To ty jesteś w pełni odpowiedzialny za przebieg zwrotu, a dostarczenie do nas uszkodzonego towaru rodzi odpowiedzialność po twojej stronie.
REKLAMACJE TOWARÓW
Czy na produkty Leshego jest udzielana gwarancja?
Tak, w trakcie reklamacji odwołujemy się do rękojmi za wady towaru (czyli reklamacji z tytułu Ustawy o prawach konsumenta). Prawo do powołania się na rękojmię związaną z wadami towaru przysługuje klientowi przez 2 lata od momentu zakupu. Takie roszczenie prosimy kierować na adres poczty elektronicznej: hello@leshystudio.com. Wszelkie reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni. O decyzji związanej z reklamacją i kolejnych krokach informujemy w e-mailu wysyłanym na adres, z którego otrzymaliśmy zgłoszenie reklamacyjne.
Jak mogę zgłosić reklamację?
Napisz e-mail na hello@leshystudio.com, podaj numer zamówienia i załącz skan paragonu lub faktury. Wyjaśnij, o jaką wadę produktu chodzi. Prosimy o załączenie zdjęcia ukazującego wadę, co bardzo usprawni proces reklamacyjny. Reklamację możesz zgłosić w każdy inny sposób dopuszczony przez prawo. Jeśli po kontakcie, w porozumieniu z nami odeślesz produkt, pamiętaj o właściwym zapakowaniu i zabezpieczeniu (dołącz oryginalne opakowanie i wszystkie materiały zabezpieczające towar przed uszkodzeniem, które znajdowały się w oryginalnej paczce). Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za nowe uszkodzenia (niebędące podstawą reklamacji) powstałe w trakcie transportu zwrotnego, wynikające z wadliwego przygotowania i zabezpieczenia towaru.