arrow-left icon arrow-right icon behance icon cart icon chevron-left icon chevron-right icon comment icon cross-circle icon cross icon expand-less-solid icon expand-less icon expand-more-solid icon expand-more icon facebook icon flickr icon google-plus icon googleplus icon instagram icon kickstarter icon link icon mail icon menu icon minus icon myspace icon payment-amazon_payments icon payment-american_express icon ApplePay payment-cirrus icon payment-diners_club icon payment-discover icon payment-google icon payment-interac icon payment-jcb icon payment-maestro icon payment-master icon payment-paypal icon payment-shopifypay payment-stripe icon payment-visa icon pinterest-circle icon pinterest icon play-circle-fill icon play-circle-outline icon plus-circle icon plus icon rss icon search icon tumblr icon twitter icon vimeo icon vine icon youtube icon

ZWROT TOWARÓW (ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA)

Jaka jest polityka zwrotów w Leshym?

Na zgłoszenie zwrotu zakupów dokonanych przez internet przysługuje ci 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu otrzymania przesyłki. Zwrotu należy dokonać na adres naszego punktu wysyłkowego (Leshy - punkt wysyłkowy, Kłoda - ul. Kolejowa 8, 64-130 Rydzyna). Wyjątkiem są produkty nieprefabrykowane, wyprodukowane konkretnie według twojej specyfikacji lub służące zaspokojeniu twoich zindywidualizowanych potrzeb, czyli meble, które tworzymy dla ciebie od podstaw według twojego pomysłu lub modele wybrane z naszej oferty mebli na zamówienie, które zmodyfikowaliśmy według twoich pomysłów (które nie są wymienione na karcie produktu). Meble z kategorii OD RĘKI oraz nasze standardowe modele wykonywane na zamówienie podlegają zwrotowi.

Jak mogę rozpocząć proces zwrotu?

Aby zwrócić zamówiony produkt, poinformuj nas o tym w e-mailu wysłanym na hello@leshystudio.pl i podaj numer zamówienia. Do paczki dołącz uzupełniony formularz zwrotu i dowód zapłaty. Odeślij je wraz ze zwracanym produktem zapakowanym w oryginalne ekologiczne materiały zabezpieczające towar przed uszkodzeniem na adres: Leshy - punkt wysyłkowy, Kłoda - ul. Kolejowa 8, 64-130 Rydzyna.

W jaki sposób otrzymam zwrot środków i jak długo trzeba na niego czekać?

Zwrot środków nastąpi maksymalnie po 14 dniach od momentu otrzymania przesyłki przez naszą manufakturę. Dokonamy go przy użyciu takich samych sposobów płatności jak te użyte podczas transakcji, chyba że wyraźnie wskazano inne rozwiązanie. W żadnym z tych przypadków nie ponosisz opłat związanych ze zwrotem. Pamiętaj, że możemy wstrzymać się ze zwrotem środków do czasu otrzymania przesyłki lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Czy zwracając zakupy, otrzymam też zwrot kosztów przesyłki? Kto ponosi koszt przesyłki zwrotnej?

Całą naszą ofertę obejmuje darmowa dostawa na terenie Polski, dlatego zwrot należności dotyczy tylko kosztów zamówionego produktu. W momencie zwrotu zakupów koszt odesłania produktu (opakowanie, zabezpieczenie, nadanie) leży po twojej stronie. Pamiętaj, że jako konsument odpowiadasz za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny, niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W związku z tym przed dokonaniem wysyłki zwracanego towaru odpowiednio zabezpiecz go przed ewentualnymi uszkodzeniami. To ty jesteś w pełni odpowiedzialny za przebieg zwrotu, a dostarczenie do nas uszkodzonego towaru rodzi odpowiedzialność po twojej stronie.

 

REKLAMACJE TOWARÓW

Czy na produkty Leshego jest udzielana gwarancja?

Tak, w trakcie reklamacji odwołujemy się do rękojmi za wady towaru (czyli reklamacji z tytułu Ustawy o prawach konsumenta). Prawo do powołania się na rękojmię związaną z wadami towaru przysługuje klientowi przez 2 lata od momentu zakupu. Takie roszczenie prosimy kierować na adres poczty elektronicznej: hello@leshystudio.pl. Wszelkie reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni. O decyzji związanej z reklamacją i kolejnych krokach informujemy w e-mailu wysyłanym na adres, z którego otrzymaliśmy zgłoszenie reklamacyjne. 

Jak mogę zgłosić reklamację?

Napisz e-mail na hello@leshystudio.pl, podaj numer zamówienia i załącz skan paragonu lub faktury. Wyjaśnij, o jaką wadę produktu chodzi. Prosimy o załączenie zdjęcia ukazującego wadę, co bardzo usprawni proces reklamacyjny. Reklamację możesz zgłosić w każdy inny sposób dopuszczony przez prawo. Jeśli po kontakcie, w porozumieniu z nami odeślesz produkt, pamiętaj o właściwym zapakowaniu i zabezpieczeniu (dołącz oryginalne opakowanie i wszystkie materiały zabezpieczające towar przed uszkodzeniem, które znajdowały się w oryginalnej paczce). Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za nowe uszkodzenia (niebędące podstawą reklamacji) powstałe w trakcie transportu zwrotnego, wynikające z wadliwego przygotowania i zabezpieczenia towaru.